Ny app fra SolarEdge
6

SolarEdge har lanceret en ny app til overvågning af dit solcelleanlæg. App’en hedder mySolarEdge. Fremover skal denne app benyttes, hvis du vil overvåge dit solcelleanlæg fra din mobiltelefon. Den eksisterende app begrænses nemlig snart til brug kun for installatører.

Den nye mySolarEdge-app har alle de funktioner, som du kender fra den eksisterende app.
Men med den nye app får anlægsejeren yderligere muligheder for selv at varetage flere funktioner på solcelleanlægget. Via app’en kan anlægsejeren eksempelvis på nyere invertere selv opdatere internet- og wi-fi-indstillinger, betjene tilsluttede smart-enheder, eller se inverterstatus i detaljer.
Med den nye mySolarEdge-app gøres anlægsejeren altså i stand til at løse rutineopgaver uden nødvendigvis at skulle i kontakt med sin installatør.

App’en er gratis og hentes i din app store. Søg efter mySolarEdge.

Læs mere på www.solaredge.com/mysolaredge

6 Comments

  1. Brian Didriksen 7. maj 2022 Reply

    Kan ikke opdatere siden 26-04

    • Sveigaard 7. maj 2022 Reply

      Hej Brian.
      Hvis du har spørgsmål til dit SolarEdge solcelleanlæg, er du velkommen til at kontakte vores support, som kan hjælpe dig videre. Du kan enten udfylde vores kontaktformular her på vores webside, eller du kan sende os en mail på support@sveigaard.dk
      /Kristin

  2. Martin Vestergaard 15. juli 2022 Reply

    Hej

    Hvordan logger jeg på min solaredge app, når jeg ikke kan huske hverken brugernavn eller kode. Har installationsnummer og adresse

    • Sveigaard 15. juli 2022 Reply

      Hej Martin.
      Hvis du vil ringe til os på 97129090, så kan Peter hjælpe dig med at få logget ind i app’en igen. Vi kan se dit brugernavn, og med det kan du selv nulstille din adgangskode.
      /Kristin.

  3. Arne bruhn 31. januar 2023 Reply

    Jeg har et SolarEdge SE 4000 anlæg.

    Jeg kan ikke se data fra før 2021, når jeg går ind i app ” mysolaredge “.

    Er der en nyere app, som jeg skal gå ind i.

    Vh

    Arne Bruhn.

    • Sveigaard 31. januar 2023 Reply

      Hej Arne.
      Jeg har kigget på dit solcelleanlæg og kan se, at inverteren har mistet internetforbindelsen tilbage i 2021, så første step er at få inverteren online igen. Hvis du har brug for hjælp til det, kan du skrive til vores support på support@sveigaard.dk
      /Kristin

Indsend kommentar

Din emailadresse bliver ikke offentliggjort

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

X