SolarEdge har lanceret en ny app til overvågning af dit solcelleanlæg. App’en hedder mySolarEdge. Fremover skal denne app benyttes, hvis du vil overvåge dit solcelleanlæg fra din mobiltelefon. Den eksisterende app begrænses nemlig snart til brug kun for installatører.
Den nye mySolarEdge-app har alle de funktioner, som du kender fra den eksisterende app.
Men med den nye app får anlægsejeren yderligere muligheder for selv at varetage flere funktioner på solcelleanlægget. Via app’en kan anlægsejeren eksempelvis på nyere invertere selv opdatere internet- og wi-fi-indstillinger, betjene tilsluttede smart-enheder, eller se inverterstatus i detaljer.
Med den nye mySolarEdge-app gøres anlægsejeren altså i stand til at løse rutineopgaver uden nødvendigvis at skulle i kontakt med sin installatør.
App’en er gratis og hentes i din app store. Søg efter mySolarEdge.
Læs mere på www.solaredge.com/mysolaredge
Kan ikke opdatere siden 26-04
Hej Brian.
Hvis du har spørgsmål til dit SolarEdge solcelleanlæg, er du velkommen til at kontakte vores support, som kan hjælpe dig videre. Du kan enten udfylde vores kontaktformular her på vores webside, eller du kan sende os en mail på support@sveigaard.dk
/Kristin
Hej
Hvordan logger jeg på min solaredge app, når jeg ikke kan huske hverken brugernavn eller kode. Har installationsnummer og adresse
Hej Martin.
Hvis du vil ringe til os på 97129090, så kan Peter hjælpe dig med at få logget ind i app’en igen. Vi kan se dit brugernavn, og med det kan du selv nulstille din adgangskode.
/Kristin.
Jeg har et SolarEdge SE 4000 anlæg.
Jeg kan ikke se data fra før 2021, når jeg går ind i app ” mysolaredge “.
Er der en nyere app, som jeg skal gå ind i.
Vh
Arne Bruhn.
Hej Arne.
Jeg har kigget på dit solcelleanlæg og kan se, at inverteren har mistet internetforbindelsen tilbage i 2021, så første step er at få inverteren online igen. Hvis du har brug for hjælp til det, kan du skrive til vores support på support@sveigaard.dk
/Kristin
Hej
Min app blev opdateret 16 febr. og jeg har ikke modtaget data siden ?
Hej Kurt.
Jeg kan ikke lige på stående fod fortælle dig hvad der kan være sket, men hvis du sender din adresse eller din inverters serienummer til os på support@sveigaard.dk, så kan vi slå dit anlæg op og hjælpe dig videre.
/Kristin
Hej
Vi har lige købt et sommerhus, som har solsr Edge.
Jeg har ikke fået oplysning om bruger og log on.
Kan vi ændre til vores oplysninger ?
Derudover når jeg forsøger at logge på appen, står der no connection.
Hej
Tillykke med dit nye sommerhus. Du kan ringe til os på 97129090 eller sende en mail på support@sveigaard.dk, så kan vi ændre oplysningerne for solcelleanlægget og få dig oprettet som ejer i stedet for.
/Kristin
Hej vi har købt hus hvor i har installeret solpaneler 2012 ordre 6782 ,fakt.2329 Anemonevej 11 , 8722 Hedensted er der nogle muligheder hvor man kan se hvordan anlæget kører optimalt .
Hilsen
Peter Hansen
Hej Peter.
Tillykke med din nye ejendom. Jeg har oprettet dig som bruger ved SolarEdge, som er producenten af dit solcelleanlæg. Du har derfor fået en mail fra SolarEdge med instruktioner til at fuldføre brugeroprettelsen, så du kan følge dit anlægs strømproduktion online. Hvis ikke du har fået mailen i din indbakke, så prøv at kigge i spamfilteret. Har du spørgsmål til dit solcelleanlæg, er du velkommen til at kontakte os på telefon 97129090 eller support@sveigaard.dk
/Kristin