Vore kvalificerede medarbejdere sidder dagligt klar til at betjene dig. Det gælder uanset om du er ved at undersøge markedet, om du er klar til at købe og ønsker et uforpligtende tilbud, eller om du har købt og har spørgsmål vedr. brugen eller driften af dit nye energianlæg.

Support på solcelleanlæg

For support på allerede installerede solcelleanlæg henviser vi til din forhandler, eller kontakt os via support@sveigaard.dk. Angiv venligst din postadresse i emnefeltet.

Bemærk: Support ydes uden beregning på anlæg købt af Sveigaard eller via en af vore forhandlere inden for den almindelige reklamationsret i Danmark (24 måneder for salg til privatkunder og 12 måneder for salg til erhvervskunder).

For anlæg købt via andre forhandlere, eller anlæg udenfor den almindelige reklamationsret yder vi gerne dansk support mod betaling. Prisen på support af SolarEdge anlæg oplyses ved kontakt.

Supportaftale

Får du jævnligt fulgt op på, at dit solcelleanlæg kører uden fejl?

Med en supportaftale hos Sveigaard får du gratis support i forbindelse med spørgsmål til og fejl på dit solcelleanlæg. Du får også mulighed for at modtage en email, hvis der opstår fejl på dit anlæg, som der skal tages aktion på. Hermed sikrer du en fortsat optimal drift af dit SolarEdge solcelleanlæg.

Supportpriser, inkl. moms. Gældende for 2018-19
Med supportaftale
Uden supportaftale

Support Abonnement helårlig (1./1.-31./12.)

kr. 550,00 + kr. 10,00/kWp

 –

Support

Inkl.

kr. 875,00 /t. min. 265,00

Fejlfinding/udskiftning af defekt del på anlæg

kr. 550,00 /t.

kr. 710,00 /t.

Kørsel inkl. timeløn

kr. 9,50 /km

kr. 9,50 /km.