Vore kvalificerede medarbejdere sidder dagligt klar til at betjene dig. Det gælder uanset om du er ved at undersøge markedet, om du er klar til at købe og ønsker et uforpligtende tilbud, eller om du har købt og har spørgsmål vedr. brugen eller driften af dit nye energianlæg.

Support på solcelleanlæg

Får du jævnligt fulgt op på, om dit solcelleanlæg kører uden fejl?

Dit solcelleanlæg skulle gerne fungere i mange år fremover og fortsætte med at producere strøm til glæde for dig. Vores erfaring viser, at mange anlægsejere i starten er gode til at holde øje med anlægget, men at dette efterhånden glider lidt i baggrunden i folks bevidsthed. Vi har flere eksempler på anlæg, som ikke har produceret i mere end et halvt år på grund af et udkoblet HPFI-relæ. Dermed går ejeren glip af store besparelser på strømregningen. Det samme er gældende, hvis en af anlæggets komponenter går i stykker.

For support på allerede installerede solcelleanlæg henviser vi til din forhandler, eller kontakt os via support@sveigaard.dk. Angiv venligst din postadresse i emnefeltet.

Bemærk: Support ydes uden beregning på anlæg købt af Sveigaard eller via en af vore forhandlere inden for den almindelige reklamationsret i Danmark (24 måneder for salg til privatkunder og 12 måneder for salg til erhvervskunder).

For anlæg, der enten er udenfor den almindelige reklamationsret, er købt via forhandlere udenfor vores netværk eller for produkter af andre brands, yder vi gerne dansk support mod betaling. Prisen på support af solcelleanlæg kan ses herunder.

solcelleanlæg

Supportaftale

Såfremt du fortsat ønsker support fra Sveigaard på dit SolarEdge solcelleanlæg, har du mulighed for at tegne en supportaftale, som giver dig en række fordele til hurtigt at få anlægget op at køre igen, hvis der opstår en fejl.

Med en supportaftale hos Sveigaard får du gratis support i forbindelse med spørgsmål til og fejl på dit solcelleanlæg. Vores supportafdeling vil være behjælpelig med fejlfinding og evt. kommunikation med producenterne, med henblik på at få løst problemer og få fastslået, hvorvidt der er tale om produktfejl, som kan være omfattet af producentens garantibestemmelser.

I supportaftalen ligger desuden en automatisk overvågning af dit anlæg i samarbejde med SolarEdge. Dermed får du besked pr. mail fra SolarEdge, hvis der opstår en fejl du bør reagere på, for at få maksimal ydelse ud af dit solcelleanlæg.

Hermed sikrer du en fortsat optimal drift af dit SolarEdge solcelleanlæg.

Supportpriser, inkl. moms. Gældende for 2018-19
Med supportaftale
Uden supportaftale

Support Abonnement helårlig (1./1.-31./12.)

kr. 550,00 + kr. 10,00/kWp

 –

Support

Inkl.

kr. 875,00 /t. min. 265,00

Fejlfinding/udskiftning af defekt del på anlæg

kr. 550,00 /t.

kr. 710,00 /t.

Kørsel inkl. timeløn

kr. 9,50 /km

kr. 9,50 /km.