Vore kvalificerede medarbejdere sidder dagligt klar til at betjene dig. Det gælder uanset om du er ved at undersøge markedet, om du er klar til at købe og ønsker et uforpligtende tilbud, eller om du har købt og har spørgsmål vedr. brugen eller driften af dit nye energianlæg.

Service af varmepumper

Din varmepumpe kræver vedligeholdelse og eftersyn for at fungere optimalt, ganske som al anden mekanik. Det skåner både miljø og din økonomi, hvis fejl opdages i tide. Udedelen kan du selv holde fri for blade, beplantning og sne, men indedelen indeholder kølemiddel og skal derfor serviceres af et certificeret firma.

Dit varmepumpeanlæg er omfattet af et lovpligtigt eftersyn 1 gang om året, såfremt det indeholder mere end 1 kilo kølemiddel. Forkert håndtering af varmepumpen kan føre til et udslip af kølemiddel, og derfor bør du altid lade et certificeret firma servicere din varmepumpe. Når din varmepumpe vedligeholdes regelmæssigt, forlænges anlæggets levetid, og ydeevnen forbedres.

Er det tid til det årlige eftersyn af din varmepumpe, så kontakt os. Vi servicerer alle typer og mærker af varmepumper.

Support på solcelleanlæg

Dit solcelleanlæg skulle gerne fungere i mange år fremover og fortsætte med at producere strøm til glæde for dig. Men får du jævnligt fulgt op på, om dit solcelleanlæg kører uden fejl? Du kan gå glip af store besparelser på din elregning, hvis anlægget ikke producerer på grund af et udkoblet HPFI-relæ, eller hvis en af anlæggets komponenter er gået i stykker.

Hos Sveigaard servicerer vi alle typer og mærker af solcelleanlæg. Vi er bl.a. officiel servicepartner på solcelleanlæg for Bauhaus.

Support ydes uden beregning på anlæg købt af Sveigaard eller via en af vore forhandlere, så længe anlægget stadig er dækket af den almindelige reklamationsret i Danmark (24 måneder for privatkunde, 12 måneder for erhvervskunde).

For anlæg, der enten er udenfor den almindelige reklamationsret, er købt via forhandlere udenfor vores netværk eller for produkter af andre brands, yder vi gerne dansk support mod betaling. Prisen på support af solcelleanlæg kan ses herunder.

Supportaftale, kun gældende for SolarEdge-kunder

Såfremt du fortsat ønsker support fra Sveigaard på dit SolarEdge solcelleanlæg, har du mulighed for at tegne en supportaftale, som giver dig en række fordele til hurtigt at få anlægget op at køre igen, hvis der opstår en fejl.

Med en supportaftale hos Sveigaard får du gratis support i forbindelse med spørgsmål til og fejl på dit solcelleanlæg. Vores supportafdeling vil være behjælpelig med fejlfinding og evt. kommunikation med producenterne, med henblik på at få løst problemer og få fastslået, hvorvidt der er tale om produktfejl, som kan være omfattet af producentens garantibestemmelser.

I supportaftalen ligger desuden en automatisk overvågning af dit anlæg i samarbejde med SolarEdge. Dermed får du besked pr. mail fra SolarEdge, hvis der opstår en fejl du bør reagere på, for at få maksimal ydelse ud af dit solcelleanlæg.

Hermed sikrer du en fortsat optimal drift af dit SolarEdge solcelleanlæg.

Kontakt os på support@sveigaard.dk for at få et tilbud på en supportaftale.

Supportpriser

Supportpriser, inkl. moms. Gældende for 2019
Med supportaftale
Uden supportaftale / Køb via ekstern forhandler

Support Abonnement helårlig (1./1.-31./12.)

kr. 550,00 + kr. 10,00/kWp

 –

Support

Inkl.

kr. 875,00 /t. min. 265,00

Fejlfinding/udskiftning af defekt del på anlæg

kr. 550,00 /t.

kr. 710,00 /t.

Kørsel inkl. timeløn

kr. 9,50 /km

kr. 9,50 /km.